6:30–8:00 – Schodzenie się dzieci – zabawy dowolne według zainteresowań dzieci służące realizacji ich pomysłów,zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, rozwijające uwagę i myślenie, wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję, zabawy integrujące grupę.
8:00–8:15 – Ćwiczenia ogólnorozwojowe – ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową, zabawy ruchowe lub zestawy ćwiczeń porannych8:15–9:00 – Przygotowanie do śniadania, porządkowanie sali i zabiegi higieniczne. Śniadanie.9:00–10:00 – Zajęcia dydaktyczne – realizacja zadań edukacyjnych wynikających z przyjętego w przedszkolu programu wychowania przedszkolnego.10:00–11:30 – Pobyt na świeżym powietrzu, zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki i obserwacje przyrodnicze. Zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci z wykorzystaniem zabawek ogrodowych i sprzętu, gry sportowe i ćwiczenia kształtujące postawę dziecka.11:30–12:00 – Przygotowanie do obiadu – porządkowanie miejsca zabaw i zabiegi higieniczne. Obiad .12:30–13:45 – Odpoczynek: muzykoterapia, bajkoterapia, zabawy rozwijające, zajęcia dodatkowe. Praca indywidualnaz dzieckiem.13:45–14:15 – Przygotowanie do podwieczorku – porządkowanie sali i zabiegi higieniczne. Podwieczorek14:15–16:00 – Ćwiczenia ogólnorozwojowe i samorzutna aktywność dzieci, ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową, zabawy ruchowe oraz gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Zabawy w ogrodzie. Rozchodzenie się dzieci.